Thursday 31 May 2012

~botol susu faQieh~

ASSALAMUALAIKUM...


mmm lama tak tulis blog...bukan tak ade idea...cuma wireless tak mengizinkan...
dah lama tak balik kelantan..HOME SWEET HOME...syoknya duk kat umah...

walaupun rumah dah macam tongkang pecah..(faqieh punya kerja) tapi aku tak kisah...
biasa la budak nak membesar...hehehe

tengok burger, dia nak makan burger, tengok maggi, dia pun nak makan maggi....
adoiiii...hehehe

aku pun bagi la seurat dua...dia makan, sedut2...comel~ ^___^
aku dah taknak bagi dia makan, dia marah2...

tapi aku suruh dia minum susu...dia boleh baling masuk.........tengok gambar bawah...










akibatnya, aku xboleh nak makan...berlapar la malam ni...adoiii...
faqieh...faqieh...faqieh...
~ipah sayang faqieh~
~i <3 u~

be hepi n alwaz smile  :)
Wallahualam~

1 comment:

Ayuni said...

hm, cobek faqieh tu!